GEDIK-GEDIK

Thursday, January 6, 2011

....haRi YanG MenAkuTkan.......

Nak taw knapa aku ckap mcam tue???hehehehe.....bnyak sebabnya.....firstly coz result muet kluaq ari nie....n then ari nie da klas akaun....aduh roomate aku ckap lec tue grang gila.....mak oi....aku pntg dgaq mcam tue....nak masuk klas pun aku dah scared....pelik kan???ala result muet tu ok la....xpe la nak wat camna aku ni pun bukan pndai sgt.....cukup2 nak hidup jer....em ptg ni klas akaun dah start....ok la first but aku tkut juga la....ha aku ngan mira n fiza sma klas....cuma sol n qiera je terlpas.....aduh sem depan baru ble minx group skali...apa cer mcam nie....tp td aku tgok bdak market semua mcam pndai2....bdak finance je mcam men2...aduh....xfham btul.....tp masuk klas je trus bg homework....ok la nak dekan la ktakan.....tp aku ni bolehka....balik je tido.....xtido buka fb...tu jer keja aku...tp org len boleh knapa aku xboleh kan.....think positif la cik kak oit...hehehehehe...

No comments:

Post a Comment

*suka suka*

JOM NYANYI!!

comelkan???