GEDIK-GEDIK

Sunday, February 27, 2011

tired^_^cabaran ka???

dis week wawa agak penat juga la....sebabnya bnyak test taw x...test tue...sini test macam final....srius gila....tu la study pun mcam final gak...xpenah nya eh aku study seserius ini.....first tu ari selasa test akaun.....test tu start dlam kul 8 la katanya....sebab dsp tu depan kolej aku ja sok bajet jalan lmbat2 la...ingatkan aku ni pi awal tp wa rupanya test tu dah start pun....tp belum kul 8 g pun.....ha dsp tu singkatan bg DEWAN SRI PERIA(lawakan sini nma nya pelik skit eh.....)xtahu la napa plak....ada kolej nama sempana alam buana la si manja kini la...mcam2 g la...aku pun pelik juga la.....hehehe.....hbis test akaun tu test information system....aq sebut ja it ja....wawa...test ni bnyak kena hafal term la....memg la aku suka it....tp x suka la menghafal2 gu ni tp nak wat cam na kena amik juga kan ......ada la tnya data la hardware la software macam2 g la.....case study pun da gak...tp aku xtaw aq jawab apa...aku copy n paste aja la...hehehe....naseb kau la paper....hehehehe......ha sebelum test tu aku bajet la book tmpat kat member2 nak dok dekat la konon tgok2 jauh juga coz ada laki ni suka ati ja dok situ...nyampah aku.....biar je la...kan....hehehehe......then ari sabtu plak test eko.test eko ni lg x boleh blah....ha tu wat dalam dewan besaq kot....dewan tu pangl dst(dewan sri temenggung)....exotic kan nma...hahaha.....test eko aku xtahu la jwab apa nya....ye la ntah pa2 jer.....wat test dlam tue....skang ni bosan plak coz bosan gila....sok da presentation law tp aq fham apa pun x...lanx la.....ingat senang ka....termination of agency....bnyak la nak terang nya....tp aku xfham pun.....bantai ja la...hehehe....moga2 ok la esok....dah la pg plak tue....xtahu la.....em now xtahu la serabut gila kot....charger laptop plak rosak...nak on9 pinjam laptop org ja...uuhuh.....k la ni ja la....agipun dah mghrib dah...c u later.....

No comments:

Post a Comment

*suka suka*

JOM NYANYI!!

comelkan???