GEDIK-GEDIK

Monday, July 2, 2012

SAYANG DIA!!!

Salam 1 Malaysia...salam selamat pagi...
hehehhee...mesti semua tergedik2 nak taw kan 
sapa la yang aku sayang nie kan???
dia yg dimaksudkan ialah.....
jeng....jeng....jeng...
ianya ialah subjek CORPORATE FINANCE...
korang pernah amik x???
mencabar x subjek nie???
hehehhee...aku cuba syg subjek nie 
sebab this sem  paper nie on 5th July
and next paper on 9th July..
n then aku balik PENANG...x sabarnya...hhehehee...
bnyak formula yang nak kena hafal,,,
tp apa2 pun mesti cekal...hehehe.....
ha lupa plak..
major cos aku ialah nie:

BBA HONS FINANCE...
org cakap cos ni agak killer tp bg aku smua sama ja..
yg penting usaha kita....heehee
 ni plak buku yg aku kena study....tebal taw....882 page n lebih
sebab x termasuk appendix n content apa semua la...

buku utk aku study....
bnyak taw formula kena hafal...tp 
xkisah la..harapnya aku dapat good result utk subjek nie..
ok go go go chayok....jom study...!!

macam nie ya kena study....

No comments:

Post a Comment

*suka suka*

JOM NYANYI!!

comelkan???