GEDIK-GEDIK

Wednesday, May 18, 2011

SETELAH 3 BULAN.....

      Aduh betapa gumbiranya hidup ku ini....hahahaha...setelah sekian lama xbalik rumah.....setelah 3 bulan bermastautin kat SEGAMAT tue..hutan ja keliling.....akhirnya dapat pulang ke kampung halaman....hahaha...puitis gila ayat aku kan....ahahaha......(sambil buat muka menyampah...)...xdapat digambarkan setelah smpai di stesen bas BUTTERWORTH.....call abah aku kakak dah smpai....maila amik cepat....hahahhaa.....wlaupun dalam hujan...hahhaa.....pada mulanya tdak tergambar rasa gembira....peluk cium mak abah aku...hahaha.....siap bawak aq n kakak aq pi mkan nasi ayam lagi....kami siap special mkan NASI AYAM PANGGANG....hahaha...ngada2 kan......padahal kat umah mak aq masak ja...hahahaha....saja gedik...menjd adat dah...klu kami balik mkanan semua sedap2...hahaha...siap beli SATE 100 cucuk lagi....aku la mkan bnyak...hahahha.....setelah itu aq pun cakap la abah nak tgok handphone......time tu xpa g sebab aku taw abah pakai hp baru...biaq ja la....pas beli SATAY tu balikla umah.....smpai umah rehat jap.....n then lepak ngan fmly aq.....smbil tu aq pun cakap mak nak tgok handphone....mak aq pun bawa kluaq hp dia....mula2 biasa ja after that tudia hp samsung yg touch skrin mcam abah aq.....geram gila....time tue skit la...n then mak aq kata pi tgok handphone adik plak....arghhhhh..... oh no(sambil hentak2 kaki) hp baru jugak SONY XPERIA kot......geramnya....huhuhuh......n then mak bg hp slide dia kat kak aku.....(ada la juga jeles tp sabor ja la...)huhuhuhu....geramnya.....abah pun ckap ala kak kan abah dah masuk duit bulan2....huhuhu....btapa hancurnya hati aku....hehehehe....gedik plak kan....tp xpe la.....lepas ni aku pau abah la plak...hehehhe...jhatnya aku kan...hahahahaha......xpe2....sabor2.....

No comments:

Post a Comment

*suka suka*

JOM NYANYI!!

comelkan???