GEDIK-GEDIK

Sunday, December 11, 2011

GERHANA BULAN..???

Salam satu Malaysia....Salam Selamat pagi.....
 harini dah ari ahad dah.....malam td sabtu kan...
so dah mesti ramai yg tahu kan????
aku pun tahu jugak tp saja excited lebih....
dulu aku pnah la tgok sekali tp aku xtaw pun yg tue 
gerhana bulan....so td ptg aku n member2 pg beli 
barang smbil berlakon2....al maklum lah...
after video b.o kena wat video mandarin plak....
lupa nak cakap bo tu BANKING OPERATION la....
so balik pun dah lewat sebab kuar lmbt kan...
so dalm 7 lbih tu rushing la nak balik sebab tgok 
gerhana bulan...tp kerana asyik nak wat 
laksa utk kawan2 aku terlupa la plak...
pastu tergedik2 la nak tgok...sempat la tgok tp kejap 
ja sebab awan dah lindung time tue....
aku n kawan2 aku tertnya jugak la...
napa ya gerhana bulan nie???so sesapa yg nak tahu boleh la 
tnya yg lebih pakar ya...sebab aku pun bca dr intrnet
ja...kdg2 bukan leh caya pun....n satu lg mcam2 aku dgar...
tp satu yg pasti setiap apa yang Allah jdkan tu mesti ada 
sebabnya kan????cthnya GERHANA BULAN nie...
padaku itu la bukti kekuasaan Allah s.w.t.dan kita patut sedarkan...
hehehe....semoga semua mendapt berkah dr NYA...amin....
k la ni antara laman web yg boleh dtgok....
p/s: sory utk yg nie xda gmbar la....

No comments:

Post a Comment

*suka suka*

JOM NYANYI!!

comelkan???