GEDIK-GEDIK

Sunday, December 18, 2011

MENU: BIHUN SUP

Salam Satu Malaysia....Salam selamat Malam....
ok ya rindu aku x???hehehhe....mstila kan...
dis week memg busy gila sebab test aku berderet2...
5 hari berturut3 memg nek gila la jugak...
stress berat pun ada....tp xpa kita lupakan pasai tu
k...hehehe....
ok sebabkan mgu nie keja hujan ja...
so x leh p mana la dan hari2...
makin sejuk ja...so bila sejuk mkanan pnas la 
yg sedapkan...hehehe...so aku amik decision nak masak 
sup ja hari nie...sup ayam je pun...
senang ja nak wat sup nie...x susah pun....
kalau aku first tumiskan dulu bawang merah & bawang putih
(letak la suka hati bnyak mana pun....)
2. n then masuk kan air...masuk kan ubi kentang kalau nak letak la
kan...x nak pun xpa....
3.biar ubi tu empuk skit baru letak ayam n
perencah sup or aku pgil sup bunjut...
ala kat kedai bnyak ja jual....
3.last sekali biar mendidih n then letak la daun sup
n daun bawang.....
 n then siap la...kalau nak makan ngan bihun celuq la
bihun dulu...hehehe.....
p/s: sory ya entry kali nie xda gmbar sebab x sempat nak 
snap..hehehe....sory...

1 comment:

*suka suka*

JOM NYANYI!!

comelkan???