GEDIK-GEDIK

Sunday, June 19, 2011

DEMAM...OH......DEMAM

Salam sayang wat semua...kepada sesiapa yang ikuti kisah 
dalam crita aku nie aku minx maaf sebab amik masa
 yang lama untuk sambung menulis balik...bukan sebab apa....
xtually coz sebab aku demam....
ni semua kerana terkena ujanla...bnyak hari jugak la...
so sory ya...tgu ya next entry....aku xkan kecewakan 
member2 yang baca...hhehee....gracias....
doakan aku cepat sembuh ya....
lebih kurang keadaan aku cam ni la....
sebab aku ni jarang2 sakit...tp kali nie lama plak demam...

letih macam dah x leh nak wat apa dah...

belum macam ni la...sebab aku takut p hospital...hahaha....
teringat kembali....untuk masuk u kena wat medical check up...
so pas g wat medical cek up balik tue
aku boleh demam....hahhaa...

sebab tu la aku kena tunggu demam tu bek sendri...hehehe....
ok2...nak siapkan entry yg baru..hehehehe
wait k.....

No comments:

Post a Comment

*suka suka*

JOM NYANYI!!

comelkan???