GEDIK-GEDIK

Monday, June 27, 2011

KERJA OH KERJA.....

Hari ni  penat gila sebab ari ahad...hari cuti umum bg
negeri2 di utara dan yang sewaktu dengannya....ok....
dr umah ke tmpat keja aku hnya 5 mint ja bila bawa moto laju...
bapa kali dah nyaris2 excident....so aku amik kptusan pas ni ptg 
suh adik or abg aku hntar g keja....
sebab jalan busy...gpun malam2 malas nak balik sorg2....
hehehehe...siap ugut parent aku g....

ME: mak n abah jgn amik lewat ya...sebelum pkul 10 ok...kedai tutp awai....
PARENT: ya la.....
ME: kalau lmbt nnt kena culik sebab ada org gila....hehehe..xpun x balik umah nnt... 

parent aku pun on time la amik aku stiap malam....syg jgak na kat anak dia nie...
hehehehe....ha sambung balik....
arini ahad ramai gila kot...memg malam  xsempat rehat....
sebab kedai yang besar tue kami ber4 ja yg jga...
so bila jd cashier 1 ni agak busy la skit.... 
ok tugas aku sebagai cashier....
macam biasa kira duit la...tp sebab pakai mesin yg terlampau canggih la sgt kan....
so bila kira or scan brg tue kena btul2....
takut silap nnt....yg tue xpa la....tp lg kalut bila 
yg ada nak return barang...nak return pun ada cara dia jugak taw...
bukan senang...siap ada id n passsword lagi...hehehe......
tu la ingat senang ka nak cari duit...susah taw....
so berjimat la ye.....nasihat utk diri sendri jugakk...
k tgu next entry.....


lebih kurang cam ni la ye...
tp ni mainan budak2 ya...hehehe....

No comments:

Post a Comment

*suka suka*

JOM NYANYI!!

comelkan???