GEDIK-GEDIK

Thursday, June 30, 2011

DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER.....

Salam sayang....salam sejahtera...Salam 1 MALAYSIA....
ok entry kali ni pasai pepatah...mesti korang selalu dgr kan 
pepatah macam nie....
ok ni aku nak cakap pasai experience aku....
x la brpa sgt tp sekadar di kongsi bersama.....
k dalam dua hari yg lepas...
ada seorg pelanggan dtg ke kedai....ok la good looking....
n then dia pgil aku....baru aku taw actually dia tu bisu....
first heran juga napa dia tunjuk isyarat tgn ja....
baru aku fham lepas tue.....
bnyk jugak la dia shoping....wow bnyak duit gak tue....
ada member aku cita mereka tu selalu jugak dtg shoping kat sini....
pesanan aku utk smua walaupun diorg kurang upaya tp kita x boleh la nak
pndang rendah kat diaorg...sepatutnya kita hormat diaorg.....
sebab sekarang nie aku tgok bnyak 
yang xda sifat2 nak respect antra satu sama lain.....
moral value.....dont judge a book by its cover ok....
maksudnya jgan la kita nak nilai seseorg tu hnya dr tgok 
personaliti ja....

No comments:

Post a Comment

*suka suka*

JOM NYANYI!!

comelkan???