GEDIK-GEDIK

Friday, June 10, 2011

HATIKU MILIKMU SELAMANYA.....

    Semakin hari ku rasakan kau semakin jauh dariku....apa salahku???kenapa kau buat ku begini????kau seperti memberi aku harapan tp harapan yang tiada penghujungnya...kau biarkan ku menunggu mu tp kau lupa dengan apa yang kau janjikan kepada ku....haruskah aku masih menanti mu???andai kata itu adalah takdirnya aku rela tp henti kanlah segala dusta dan janji yang kau berikan.....dulu semakin aku ingin jauh dari kau kerana aku yakin kau hanya main2 saja....tp hatiku mengatakan yang kau sebenarnya tak pernah membohongi ku....kau selalu meyakinkan aku dengan janji mu.....namun semua itu aku jadikan sandaran semata-mata....tiada ku sangka suatu hari kau datang meyakinkan aku dengan janji  mu itu..lalu aku taruhkan harapan yang tinggi bersama dengan keyakinan yang kau pertaruhkan....akhirmya ku sedar itu hanya sementara lalu aku menjauhkan diri darimu....semakin aku ingin aku jauhkan diriku semakin kuat hati ku mengatakan yang ku menyayangimu namun aku tiada kekuatan untuk mengatakan kerana ego yang sangat tinggi...aku cuba sedaya upaya untuk menafikannya....aku teringat kembali detik-detik kau meluahkan rasa hati kau.....
"aku sayang kan kau,berilah peluang untuk aku mencintai kau" itulah antara kata-kata kau yang pernah kau ungkapan kepada  ku.....
namun ego ku yang kuat mengatakan...."janganlah kau berikan harapan kepada ku yang x mungkin dapat kau tunaikan....ku sedar diriku x layak untuk mu..carilah perempuan lain yang betul2 layak untuk mu....maafkan lah aku"...aku terus meninggalkan mu setelah meluahkan segalanya....betapa kecewanya kau ketikan itu dapat ku rasakan....maafkan aku sayang kerana terpaksa membohongimu.aku punya alasan tersendiri.....berikan la aku masa sayang.....memang aku sayang kepada kau tapi aku x dapat untuk melakukannya.....

..........bersambung...............nantikan yang seterusnya.........

No comments:

Post a Comment

*suka suka*

JOM NYANYI!!

comelkan???